Τρίτη 24 Νοεμβρίου 2015

Αληθινή ιστορία απο τον Σιγουρατζη - Νταλίκες 50 τόνων περνούσαν δίπλα μου...

Πόσους πρέπει να θρηνήσουμε


Αποφάσισα  σήμερα να πάω στην Αταλάντη να διεκπεραιώσω κάποιες συμβολαιογραφικές υποθέσεις μου.  Έπαθα την πλάκα της ζωής μου –οικονομικές δυσκολίες- σκέφτηκα θα πάω μέσω Προσκυνά .
Τι τόθελα ρε παιδιά  βλαστήμησα την ώρα και την στιγμή που το αποφάσισα.
Νταλίκες 50 τόνων περνούσαν δίπλα μου... 






χωρίς να ελέγχουν την ταχύτητα και ο αέρας τους κουνούσε το αυτοκίνητο μου και έλεγα ότι θα με πετούσε στο χαντάκι.
Μέχρι να φτάσω στην Ατάλαντη μπορεί και 15 νταλίκες να περνούσαν δίπλα μου .

Σκέφτηκα ότι έχει κλείσει ο δρόμος και όλοι έρχονται από τον παράπλευρο δρόμο . 
Πήρα λοιπόν το 100 για να δω τη γίνεται αλλά και να πω ότι  οι νταλίκες 50 τόνων παραβιάζουν την σηματοδότηση .

Μου δήλωσαν ανεύθυνοι και μου έδωσαν το τηλέφωνο της αστυνομίας της Ατάλαντης ήταν… και αυτοί ανεύθυνοι.
Ε λέω θα το πω στο Δήμαρχο .
Δεν ήταν εκεί όταν πήγα  και άρχησα να το λέω στους γνωστούς μου, το και το έπαθα μέχρι ναρθώ ,ποιος είναι υπεύθυνος να μάθω τι γίνεται  .

Δεν είναι και σημερινό  αυτό το πρόβλημα μου είπαν χρόνια τώρα Τραγάνα και Προσκυνά διαμαρτύρονται  αλλά καμιά φωνή δεν ακούγεται .

Αρέσει στον Δήμαρχο να ζούμε σε τριτοκοσμική χώρα;;;;;.
Δεν θα έχει βγει από την Ατάλαντη ο Δήμαρχος σκέφτηκα  η δεν βλέπει .
Τι λες –μου λέει ένας κάτοικος της Τραγάνας-και στο εξωτερικό έχει πάει .  









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους