Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Δίνουν ΑΜΟΙΒΗ για να ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΣΤΟΜΑΤΑ μετά το τροχαίο

Στιγμές απελπισίας εκτυλίσσονται στη Φθιώτιδα, εκεί όπου γονείς αναζητούν μάρτυρες έναντι χρηματικής αμοιβής για ένα τροχαίο που σκότωσε τα παιδιά τους, τα ξημερώματα της 29ης Αυγούστου του 2016. Τότε, ο 20χρονος Κωνσταντίνος Πέππας και ο 23χρονος Δημήτρης Καραμέρης άφησαν την τελευταία τους πνοή στο σημείο ακριβώς που θα δείτε στο βίντεο, στον επαρχιακό δρόμο στην είσοδο για τη Μαλεσίνα, οδηγώντας μια μηχανή μεγάλου κυβισμού.

Τι ζητούν, όμως, οι γονείς;







Οι δυο χαροκαμένοι πατέρες των αγοριών, 8 μήνες μετά τον χαμό των αγοριών τους, αναζητούν την αλήθεια. Ψάχνουν να βρουν τι ακριβώς συνέβη εκείνο το τραγικό ξημέρωμα, πώς τα παιδιά τους έφυγαν από τη ζωή, γιατί υπάρχει φρενάρισμα 8,5 μέτρων στο πουθενά και πώς τελικά «έφυγαν» τα δυο τους αγγελούδια.





Ο συγκεκριμένος δρόμος είναι ιδιαίτερα δύσκολος και εξαιρετικά επικίνδυνος για τους οδηγούς μηχανής. Το θρίλερ για τους γονείς, όμως, συνεχίζεται, καθώς δεν έχουν βρεθεί μάρτυρες που θα μπορούσαν να φωτίσουν τα αίτια του δυστυχήματος. Στο σημείο, όπως λένε οι δυο άντρες, υπήρχαν μάρτυρες, καθώς ακριβώς δίπλα βρίσκεται ο αγροτικός συνεταιρισμός της περιοχής. Ζητούν, λοιπόν, να ανοίξουν τα στόματα και να λάμψει η αλήθεια.
Το παράδοξο είναι ότι η μηχανή δεν τράκαρε με κάποιο άλλο όχημα, αλλά, πιθανότατα, κάποιος «έκλεισε» τα παιδιά την ώρα που οδηγούσαν.


Το χρονικό

Τα δυο αγόρια, λίγο πριν το μοιραίο ξημέρωμα, είχαν βγει για να διασκεδάσουν σε πανηγύρι στον Θεολόγο. Χωρίς να έχουν καταναλώσει αλκοόλ και χωρίς να κάτσουν πολλές ώρες έξω, πήραν τον δρόμο της επιστροφής, έχοντας να διανύσουν μια απόσταση μόλις 5 λεπτών. Ο κος Άγγελος, ο πατέρας του Κωνσταντίνου, στις 3:55 τα ξημερώματα μίλησε με τον γιο του. «Μου είπε ότι βρίσκονταν στο Μάζι μαζί με τον Δημήτρη κι ότι έρχονται» λέει στην κάμερα του Star και την εκπομπή «Αλήθειες με τη Ζήνα». «Είμαι φούρναρης, οπότε ήμουν ξύπνιος εκείνη την ώρα. Από μαρτυρίες των παιδιών που μίλησαν με τα παιδιά μας τη βραδιά αυτή, είπαν ότι δεν κατέβηκαν από τη μηχανή, ότι έκατσαν πολύ λίγο κι ότι έφυγαν για τη Λάρυμνα. Στον δρόμο συνέβη το μοιραίο» εξηγεί.
«Η μηχανή έπεσε με τις μπάντες. Τα παιδιά χτύπησαν κεφάλι με κεφάλι σε μια κολώνα» περιγράφει ο κος Ιωάννης Καραμέρης, ο πατέρας του Δημήτρη. Με βάση την πορεία που θα ακολουθούσαν τα δυο αγόρια, «δεν υπήρχε λόγος να βρεθούν εδώ. Τον ξέρω πολύ καλά τον γιο μου, είναι πολύ καλός οδηγός».

Μπορείτε να δείτε αναλυτικά την κατεύθυνση που ακολούθησαν τα δυο παιδιά στο βίντεο.


Οι πατέρες των αγοριών υποστηρίζουν ότι κάποιος έβαλε εμπόδιο στα δυο αγόρια. «Εγώ ούτε ζητάω ούτε κατηγορώ κανέναν, θέλω απλώς να ελαφρύνω την ψυχή του παιδιού μου και να ηρεμήσω κι εγώ, όσο δυνατόν είναι αυτό, και η γυναίκα μου και το άλλο μου παιδί» λέει ο κ. Καραμέρης. «Να μας πει κάποιος τι εμπόδιο βρέθηκε στα παιδιά και βρέθηκαν κι αυτά κι εμείς στην κατάσταση που βρισκόμαστε τώρα».
Για τους γονείς των αγοριών είναι ιδιαίτερα δύσκολο να περνούν από το σημείο που τα παιδιά τους έχασαν τη ζωή τους. Σήμερα, Τρίτη, έκαναν την υπέρβαση. Ο κ. Καραμέρης, μάλιστα, δουλεύει σε ένα εργοστάσιο κοντά στο σημείο εκείνο και για να πάει στη δουλειά του κάθε πρωί, κάνει κύκλο για να μην περάσει από την περιοχή. Στο εργοστάσιο αυτό, ο κ. Καραμέρης είναι προϊστάμενος, ενώ ο γιος του δούλευε εκεί σαν εργάτης.


Ο κ. Καραμέρης συγκλονίζει, όταν περιγράφει με δάκρυα στα μάτια τον τρόπο που έμαθε τον χαμό του γιου του. «Το πρωί, 6-6:10, με πήρε τηλέφωνο η κόρη μου και μου είπε ‘μπαμπά, ο Δημήτρης χτύπησε με τη μηχανή’. Βγαίνοντας από το σπίτι, είδα έναν οικογενειακό μου φίλο. Εκείνος ‘έσπασε’ και μου είπε ‘κουράγιο φίλε’. Είχα καταλάβει τι έλεγε, αλλά τον ρώταγα συνέχεια: ‘τι εννοείς;’. Δεν ήθελα να τον πιστέψω. Κάθισα στα σκαλοπάτια, ο φίλος μου δίπλα, συμπαραστάτης, κι έψαχνα πού είναι το παιδί να πάω να το βρω. Μας είπαν ότι τα παιδιά είναι στο νοσοκομείο της Λιβαδειάς. Πήγαμε μαζί με τη γυναίκα μου και τη γυναίκα του φίλου μου. Απ’ ότι μάθαμε μετά, τα παιδιά ήταν στην Αταλάντη. Στον δρόμο χτύπησε το τηλέφωνό μου. Τι να σας πω; Το γραφείο τελετών. Εκεί έπρεπε να ρωτήσω πρώτα. Εδώ δεν υπάρχει ούτε αστυνομία ούτε τίποτα για να μας ειδοποιήσει και να μην τρέχουμε να ψάχνουμε και να ‘χουμε κι άλλο κακό. Στο τηλέφωνο μου είπαν ‘κύριε Καραμέρη, να το σηκώσουμε το παιδί;’. Λες κι είναι τσουβάλι με πατάτες το παιδί! Τέλος πάντων… Του λέω ‘τι λες ρε φίλε, εγώ δεν ξέρω αν το παιδί μου ζει ή αν πέθανε, σε παρακαλώ!’. Όταν έφτασα, αυτό που είδα να μην αξιωθεί να το δει κανένας πατέρας, καμία μάνα. Τα παιδιά στο κρεβάτι και τα δύο, μ’ ένα πατσαβούρι στο πρόσωπο, κι απ’ έξω να περιμένει μάλλον ο κύριος που με πήρε τηλέφωνο, με το ξύλινο κουτάκι, να πάρει το παιδάκι μου και τον φίλο του! Αν είναι δυνατόν!».
Τις ίδιες φιγούρες αντίκρυσε κι ο κ. Πέππας. Ήταν ξύπνιος, όπως προαναφέρθηκε, κι έφτασε στο σημείο μαζί με το ασθενοφόρο. «Εγώ ειδοποιήθηκα από έναν χωριανό μου και συγγενή μου. Ήρθε στον φούρνο και μου είπε ‘τα παιδιά χτύπησαν με τη μηχανή. Κουράγιο’. Όταν έφτασα στο ΕΣΥ, αντίκρυσα τα παιδιά σκεπασμένα με το σεντόνι κι από εκεί και πέρα επικράτησε ο πανικός».

Το περιστατικό δηλώθηκε στην Αστυνομία της Λιβαδειάς από τους παρόντες μάρτυρες, «οι οποίοι προσπάθησαν μετά να κρυφτούν, στις 5:15 το πρωί» υποστηρίζει ο κ. Πέππας. «Κατά τις μαρτυρίες των παιδιών που βρίσκονταν στο πανηγύρι, τα αγόρια δεν κατέβηκαν από τη μηχανή, κάθισαν λίγο κι έφυγαν. Από το εκκλησάκι που γινόταν το πανηγύρι, μέχρι το σημείο του ατυχήματος είναι γύρω στα 2 χιλιόμετρα, δηλαδή 2-3 λεπτά. Επομένως, μας λείπει 1 ώρα (από τις 3:55 που του τηλεφώνησε ο γιος του ότι επιστρέφουν μέχρι τις 5:15 που δηλώθηκε το τροχαίο). Γι’ αυτό ψάχνουμε να μάθουμε τι ακριβώς έγινε. Κάποιοι μάρτυρες κατέθεσαν, μετά από προτροπή δική μας. Δεν υπονοώ κανέναν μάρτυρα! Εμείς υποδείξαμε κάποιους κύριους που βρίσκονταν στον Αγροτικό Συνεταιρισμό της Μαλαισίνας, με τα αγροτικά τους μηχανήματα, και υποθέτουμε ότι κάτι είδαν τη συγκεκριμένη ώρα. Δεν κατηγορούμε κανέναν!».

Ενδεχομένως στο σημείο να υπάρχουν κι άλλοι μάρτυρες, που οι δυο άνδρες δεν γνωρίζουν. Οι δυο πατέρες ζητούν όποιος γνωρίζει κάτι να το πει, έναντι χρηματικής αμοιβής. Αξίζει να αναφερθεί ότι ο  φάκελος του δυστυχήματος πήγε στον Εισαγγελέα και, πριν από λίγες ημέρες, επεστράφη ως ελλιπής. Δεν έχει κλείσει, αλλά αναζητούνται νέα στοιχεία.
Τέλος, στο αποκορύφωμα της ανθρωπιάς και της αίσθησης ευθύνης, ο κ. Καραμέρης ζητά συγγνώμη δημόσια από τον κ. Πέππα, επειδή ο δικός του γιος ήταν οδηγός και παρέσυρε στον θάνατο και τον γιο του κ. Άγγελου. Πατέρας προς πατέρα, του είπε: «Αν ένας από τους δύο ζούσε, έπρεπε να είναι ο γιος σου».


 Aπο: star.gr










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους