Ανοίγει ο
δρόμος για την ρύθμιση των θεμάτων κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ που θα
διευκολύνει σημαντικά και τη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ
με την Πράξη Νομοθετικού Περιεχομένου που εκδίδεται από το Υπουργικό
Συμβούλιο...
και στην οποία περιλαμβάνονται ρυθμίσεις του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για θέματα μεταφορών και ταχυδρομείων.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη «αυτά που ανακοινώνονται σήμερα, μαζί με την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού πλάνου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την τοποθέτηση συμβούλων αποκρατικοποίησης πολύ σύντομα, δημιουργούν τις βασικές προϋποθέσεις για να ξεπεραστούν τα προβλήματα των κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ με τις Βρυξέλλες. Έτσι ώστε στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2013, έχοντας προχωρήσει εν τω μεταξύ αυτές τις αλλαγές, να καταστεί δυνατόν να ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποίησης».
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση εκφράστηκε η βούληση της κυβέρνησης και η προτεραιότητα του υπουργείου, να προχωρήσει η εξυγίανση του ΟΣΕ με συγκεκριμένα στοχοδιαγράμματα και η εφαρμογή συγκεκριμένου σχεδίου αποκρατικοποίησης για τις εμπορικές δραστηριότητες του οργανισμού.
Ακόμη, εκτιμάται ότι με την προώθηση των σχετικών διατάξεων που είναι σε απόλυτη συμβατότητα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ανοίγει ο δρόμος για την ρύθμιση των θεμάτων κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ -ζήτημα ανοιχτό μέχρι σήμερα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή- γεγονός που θα διευκολύνει σημαντικά και τη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, καλύπτεται νομικά η σύσταση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού του Ελληνικού Δημοσίου (ROSCO) σε συνδυασμό με την απόσχιση της σχετικής δραστηριότητας, των μισθώσεων τροχαίου υλικού και της ΓΑΙΑΟΣΕ, από τον ΟΣΕ.
Απο:fimotro
και στην οποία περιλαμβάνονται ρυθμίσεις του υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων για θέματα μεταφορών και ταχυδρομείων.
Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης Κωστή Χατζηδάκη «αυτά που ανακοινώνονται σήμερα, μαζί με την ολοκλήρωση του επιχειρησιακού πλάνου της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και την τοποθέτηση συμβούλων αποκρατικοποίησης πολύ σύντομα, δημιουργούν τις βασικές προϋποθέσεις για να ξεπεραστούν τα προβλήματα των κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ με τις Βρυξέλλες. Έτσι ώστε στο τέλος του πρώτου τριμήνου του 2013, έχοντας προχωρήσει εν τω μεταξύ αυτές τις αλλαγές, να καταστεί δυνατόν να ξεκινήσει η διαδικασία αποκρατικοποίησης».
Ειδικότερα, στη συνεδρίαση εκφράστηκε η βούληση της κυβέρνησης και η προτεραιότητα του υπουργείου, να προχωρήσει η εξυγίανση του ΟΣΕ με συγκεκριμένα στοχοδιαγράμματα και η εφαρμογή συγκεκριμένου σχεδίου αποκρατικοποίησης για τις εμπορικές δραστηριότητες του οργανισμού.
Ακόμη, εκτιμάται ότι με την προώθηση των σχετικών διατάξεων που είναι σε απόλυτη συμβατότητα με την ευρωπαϊκή νομοθεσία, ανοίγει ο δρόμος για την ρύθμιση των θεμάτων κρατικών ενισχύσεων του ΟΣΕ -ζήτημα ανοιχτό μέχρι σήμερα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή- γεγονός που θα διευκολύνει σημαντικά και τη διαδικασία αποκρατικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Συγκεκριμένα, καλύπτεται νομικά η σύσταση της εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού του Ελληνικού Δημοσίου (ROSCO) σε συνδυασμό με την απόσχιση της σχετικής δραστηριότητας, των μισθώσεων τροχαίου υλικού και της ΓΑΙΑΟΣΕ, από τον ΟΣΕ.
Απο:fimotro
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου