Το 2017 ο μισός από τον ενήλικο πληθυσμό θα είναι άνω των 50 και θα ελέγχει το 70% του διαθέσιμου εισοδήματος.
Πριν από έξι χρόνια, το Πανεπιστήμιο του Cincinnati ξεκίνησε μία έρευνα με τη συμμετοχή ενός..
“ασυνήθιστου consortium”, δηλαδή σπουδαστών, σχολών και επιχειρήσεων”,
μεταξύ τω οποιων και ο...
γιγαντιαίος όμιλος Procter & Gamble Co. (PG).
Στόχος τους ήταν να βρουν και να αναπτύξουν το μάρκετινγκ προϊόντων
που θα απευθύνεται σε καταναλωτές ηλικίας άνω των 50, παντρεύοντας τις
επιθυμίες με τις ανάγκες τους.
Ακόμη ψάχνουν....
“Ο κόσμος δεν έχει ξαναδεί μία τόσο ισχυρή αγορά” η οποία μπορεί να ξοδέψει ακόμη 3 τρισεκατομμύρια δολάρια μόνο στις ΗΠΑ, ήταν ένα από τα συμπεράσματα της Ωστόσο, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά στο Bloomberg ο 57χρονος Matthew Doyle, με 30ετή καριέρα στη P&G , ο οποίος ηγείτο των ομάδων που ανακάλυψαν τη Crest Whitestrips “ουδείς σχεδιάζει προϊόντα μόνο γι αυτούς”.
Το πρόβλημα με τα προϊόντα που απευθύνονται σε αυτή την ηλικιακή ομάδα είναι ότι υπερθεματίζουν και ενισχύουν την εξουθενωτική επίδραση του γήρατος στον οργανισμό. “Χρησιμοποίησε τα να νιώσεις γέρος”, θα μπορούσε να είναι το σλόγκαν μιας σειράς προϊόντων, που κυκλοφορούν στην αγορά, και απευθύνονται σε ανθρώπους άνω των 50.
Παρ όλα αυτά, κάνουν τρελές πωλήσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι οι εταιρείες, που δραστηριοποιούνται γύρω από τις πάνες ακράτειας, έχουν σημειώσει ανάπτυξη 47%, ξεπερνώντας τα 4,7 δισ. δολ. τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με το Euromonitor.
Αυτό που δεν έχει γίνει αντιληπτό από τη βιομηχανία, που απευθύνεται στους ανθρώπους αυτής της ηλικίας, είναι ότι οι ηλικιωμένοι δεν θέλουν να ξοδέψουν χρήματα μόνο για τα πράγματα που έχουν ανάγκη, αλλά και για αυτά που πραγματικά επιθυμούν. Κάτι που δεν μπορεί να συμβεί από τη στιγμή που τα “μυαλά” της αγοράς δεν μπορούν να δημιουργήσουν ένα προϊόν που θα έχει διαρκή συναισθηματική σχέση με τη συγκεκριμένη ομάδα καταναλωτών.
Αυτή η αποτυχία θα κοστίσει στις εταιρείες: Το 2017, ο μισός από τον ενήλικο πληθυσμό των ΗΠΑ θα είναι άνω των 50 και θα ελέγχει το 70% του διαθέσιμου εισοδήματος, σύμφωνα με τη Nielsen. Εως το 2050, οι καταναλωτές άνω των 50 θα έχουν φθάσει τα 161 εκατομμύρια, σημειώνοντας αύξηση 63% από το 2010.
Σε διεθνές επίπεδο, η αγοραστική δύναμη των καταναλωτών ηλικίας 60 και άνω θα φθάσει τα 15 τρισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το τέλος της δεκαετίας, από 8 τρισ. δολ. που ήταν το 2010, σύμφωνα με την ίδια πηγή.
Aπο: greece-salonika
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου