Δευτέρα 18 Μαΐου 2015

Η κομπίνα του υποκυβισμού στο μικροσκόπιο του ΣΔΟΕ Φθιώτιδας

Τουλάχιστον 80 ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων έχουν εντοπιστεί μέχρι τώρα να είναι στο "κόλπο" με τους μαϊμού υποκυβισμούς! Σε εξέλιξη είναι έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς μετά από Εισαγγελική παραγγελία, για τον εντοπισμό αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων έχουν κάνει υποκυβισμό μόνο στα χαρτιά, για να γλιτώσουν από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα “τσουχτερά” τεκμήρια. 







Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μέχρι τώρα έχουν εντοπιστεί 80 τέτοια "περίεργα" αυτοκίνητα στη Στερεά Ελλάδα, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι κύκλωμα που έκανε υποκυβισμούς δρούσε τα προηγούμενα χρόνια με επίκεντρο την περιοχή της Λοκρίδας. 
Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα ο υποτιθέμενος υποκυβισμός γινόταν σε αυτοκίνητα, που οι εταιρείες δεν κυκλοφορούν ανάλογους κινητήρες στα συγκεκριμένα μοντέλα. 
Η κομπίνα Βέβαια ο υποκυβισμός γίνεται μόνο στα χαρτιά με το ανάλογο τίμημα κατά περίπτωση. 
Η κομπίνα είναι ότι στην πραγματικότητα δεν γίνεται καμιά αλλαγή στον κινητήρα. Απλά προσκομίζουν στις Αρχές τα έγγραφα που ο νόμος ορίζει, ώστε να αλλάξουν τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου. Αν και χρειάζονται αρκετά δικαιολογητικά, όπως: 

Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση. Άδειακυκλοφορίας.

Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού. 

Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει. Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από τη Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.) 

Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες (απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου). Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. 

Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή τους, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.) 

Παρ όλη την παραπάνω γραφειοκρατία τα κυκλώματα κατάφεραν να το κάνουν "βιομηχανία" και να βγάλουν αρκετά χρήματα, ωστόσο τώρα τόσο οι ιδιοκτήτες όσο και οι κομπιναδόροι θα βρεθούν κατηγορούμενοι και αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη. 


Aπο: lamiareport.gr










Τουλάχιστον 80 ιδιοκτήτες πολυτελών αυτοκινήτων έχουν εντοπιστεί μέχρι τώρα να είναι στο "κόλπο" με τους μαϊμού υποκυβισμούς! Σε εξέλιξη είναι έρευνα του ΣΔΟΕ Στερεάς μετά από Εισαγγελική παραγγελία, για τον εντοπισμό αυτοκινήτων, οι ιδιοκτήτες των οποίων έχουν κάνει υποκυβισμό μόνο στα χαρτιά, για να γλιτώσουν από το φόρο πολυτελούς διαβίωσης, τα αυξημένα Τέλη Κυκλοφορίας αλλά και τα “τσουχτερά” τεκμήρια. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μέχρι τώρα έχουν εντοπιστεί 80 τέτοια "περίεργα" αυτοκίνητα στη Στερεά Ελλάδα, ενώ πληροφορίες αναφέρουν ότι κύκλωμα που έκανε υποκυβισμούς δρούσε τα προηγούμενα χρόνια με επίκεντρο την περιοχή της Λοκρίδας. Σε μερικές περιπτώσεις μάλιστα ο υποτιθέμενος υποκυβισμός γινόταν σε αυτοκίνητα, που οι εταιρείες δεν κυκλοφορούν ανάλογους κινητήρες στα συγκεκριμένα μοντέλα. Η κομπίνα Βέβαια ο υποκυβισμός γίνεται μόνο στα χαρτιά με το ανάλογο τίμημα κατά περίπτωση. Η κομπίνα είναι ότι στην πραγματικότητα δεν γίνεται καμιά αλλαγή στον κινητήρα. Απλά προσκομίζουν στις Αρχές τα έγγραφα που ο νόμος ορίζει, ώστε να αλλάξουν τα στοιχεία της άδειας κυκλοφορίας του κάθε αυτοκινήτου. Αν και χρειάζονται αρκετά δικαιολογητικά, όπως: Αίτηση - υπεύθυνη δήλωση. Άδειακυκλοφορίας. Τιμολόγιο αγοράς κινητήρα ή δελτίο παροχής υπηρεσιών τοποθέτησης αυτού. Παραστατικό καταβολής ισχύοντος τέλους αδείας οχήματος από τράπεζα. Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου-μηχανικού, στην οποία θα δηλώνονται τα πλήρη στοιχεία του νέου κινητήρα και θα αποτυπώνεται ο τύπος του και ο αριθμός πλαισίου σύμφωνα με την 20270/73 όπως ισχύει. Πιστοποιητικό καυσαερίων το οποίο εκδίδεται από τη Δ/νση ΚΤΕΟ-Ελληνικό (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.) Υπεύθυνη δήλωση του ν. 1599/86 διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου μηχανολόγου-μηχανικού και του υπευθύνου λειτουργίας συνεργείου επισκευής αυτοκινήτων που λειτουργεί νόμιμα, στις εγκαταστάσεις του οποίου έγιναν οι σχετικές εργασίες (απαιτείται για διασκευή κινητήρων ή συστημάτων του αυτοκινήτου). Επιστολή του εργοστασίου κατασκευής ή της επισήμου αντιπροσωπίας, που εκπροσωπεί στην Ελλάδα το εργοστάσιο κατασκευής. Μπορεί να υποβληθεί η σχετική τεχνική μελέτη διπλωματούχου μηχανολόγου μηχανικού ή πτυχιούχου τεχνολόγου μηχανολόγου - μηχανικού, με την οποία θα προσδιορίζονται τα συστήματα του αυτοκινήτου που ενδέχεται να απαιτείται η αντικατάστασή τους, εφόσον επηρεάζονται από το νέο κινητήρα και θα υπολογίζονται οι επί των αξόνων επιπτώσεις του νέου κινητήρα (απαιτείται για αυτοκίνητα νέας ή αντιρρυπαντικής τεχνολογίας.) Παρ όλη την παραπάνω γραφειοκρατία τα κυκλώματα κατάφεραν να το κάνουν "βιομηχανία" και να βγάλουν αρκετά χρήματα, ωστόσο τώρα τόσο οι ιδιοκτήτες όσο και οι κομπιναδόροι θα βρεθούν κατηγορούμενοι και αντιμέτωποι με τη δικαιοσύνη. lamiareport.gr

Copy and WIN : http://ow.ly/KNICZ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους