Μείωση
εμφανίζεται στα γραπτά των πανελληνίων που βαθμολογήθηκαν φέτος μεταξύ
18-20 (11,09 έναντι 15,51% για το έτος 2010) καθώς και στα γραπτά που
βαθμολογήθηκαν μεταξύ 15-18 (18,08% έναντι 19% για το έτος 2010),
σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Παιδείας.
Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία που αφορούν τα μαθήματα, στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι απόφοιτοι Επαγγελματικού Λυκείου (Ομάδας Β) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η κλιμάκωση της βαθμολογίας έχει βελτιωθεί στα περισσότερα μαθήματα σε σχέση με το 2010 -με την έννοια ότι επιτρέπει την καλύτερη κατάταξη των υποψηφίων.
Πιο συγκεκριμένα, στα επιμέρους μαθήματα η κατανομή της βαθμολογίας βελτιώθηκε σε όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Γενικής Παιδείας -όπου το ποσοστό των αριστούχων αυξήθηκε σε σχέση με πέρυσι και έφτασε στο 47,27%.
Στις εξετάσεις προσήλθε το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85478 από 86924 υποψηφίους). Το 2010 είχε προσέλθει το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90593 από 92081 υποψηφίους).
Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2010, οπό και είχαν αναβαθμολογηθεί 40.089 γραπτά (ποσοστό 7,08%).
Διαμαντοπούλου: Με γνώμονα τις εθνικές ανάγκες η συμπλήρωση του μηχανογραφικού
Συγχαρητήρια σε όλους τους υποψήφιους για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έδωσε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, με αφορμή την ανάρτηση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων και αναφέρθηκε στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.
Όπως είπε, η επιλογή των σχολών προτίμησης πρέπει να γίνει «με γνώμονα τις προσωπικές προτιμήσεις, αλλά και τις εθνικές ανάγκες, καθώς κριτήριο πλέον οφείλει να είναι και η επαγγελματική αποκατάσταση μέσα στις νέες αναπτυξιακές προοπτικές που θα πρέπει να δημιουργήσει η χώρα».
Σχετικά με την ηλεκτρονική συμπλήρωση του μηχανογραφικού, η κ. Διαμαντοπούλου ανέφερε ότι στην ιστοσελίδα του υπουργείου υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και οδηγίες για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού από τους υποψηφίους, καθώς και ένα βίντεο με προσομοίωση συμπλήρωσης, ώστε οι μαθητές να είναι απολύτως σίγουροι ότι το συμπληρώνουν με το σωστό τρόπο.
Όπως προκύπτει από τα ίδια στοιχεία που αφορούν τα μαθήματα, στα οποία εξετάστηκαν σε πανελλαδικό επίπεδο οι μαθητές και οι απόφοιτοι Γενικού Λυκείου καθώς και οι απόφοιτοι Επαγγελματικού Λυκείου (Ομάδας Β) για εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η κλιμάκωση της βαθμολογίας έχει βελτιωθεί στα περισσότερα μαθήματα σε σχέση με το 2010 -με την έννοια ότι επιτρέπει την καλύτερη κατάταξη των υποψηφίων.
Πιο συγκεκριμένα, στα επιμέρους μαθήματα η κατανομή της βαθμολογίας βελτιώθηκε σε όλα τα μαθήματα εκτός της Φυσικής Γενικής Παιδείας -όπου το ποσοστό των αριστούχων αυξήθηκε σε σχέση με πέρυσι και έφτασε στο 47,27%.
Στις εξετάσεις προσήλθε το 98,37% του συνόλου των υποψηφίων (85478 από 86924 υποψηφίους). Το 2010 είχε προσέλθει το 98,4% του συνόλου των υποψηφίων (90593 από 92081 υποψηφίους).
Φέτος αναβαθμολογήθηκαν, λόγω διαφοράς α’ και β’ βαθμολογητή, 36.538 γραπτά (ποσοστό 6,83%). Παρατηρείται δηλαδή μείωση σε σχέση με το 2010, οπό και είχαν αναβαθμολογηθεί 40.089 γραπτά (ποσοστό 7,08%).
Διαμαντοπούλου: Με γνώμονα τις εθνικές ανάγκες η συμπλήρωση του μηχανογραφικού
Συγχαρητήρια σε όλους τους υποψήφιους για την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση έδωσε η υπουργός Παιδείας Αννα Διαμαντοπούλου, με αφορμή την ανάρτηση των βαθμολογιών των πανελλαδικών εξετάσεων και αναφέρθηκε στη συμπλήρωση του μηχανογραφικού δελτίου.
Όπως είπε, η επιλογή των σχολών προτίμησης πρέπει να γίνει «με γνώμονα τις προσωπικές προτιμήσεις, αλλά και τις εθνικές ανάγκες, καθώς κριτήριο πλέον οφείλει να είναι και η επαγγελματική αποκατάσταση μέσα στις νέες αναπτυξιακές προοπτικές που θα πρέπει να δημιουργήσει η χώρα».
Σχετικά με την ηλεκτρονική συμπλήρωση του μηχανογραφικού, η κ. Διαμαντοπούλου ανέφερε ότι στην ιστοσελίδα του υπουργείου υπάρχουν όλες οι απαραίτητες πληροφορίες και οδηγίες για τη σωστή συμπλήρωση του μηχανογραφικού από τους υποψηφίους, καθώς και ένα βίντεο με προσομοίωση συμπλήρωσης, ώστε οι μαθητές να είναι απολύτως σίγουροι ότι το συμπληρώνουν με το σωστό τρόπο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου