Πέμπτη 14 Ιουλίου 2011

Καλό ταξίδι εκει ψηλά που διάλεξες να πας


Κι έτσι ξαφνικά έφυγες για τον παράδεισο ήταν άνιση η μάχη που έδωσες άλλα πάλεψες ως το τέλος...
Ήσουν ένας άγγελος μέχρι που άνοιξες τα φτερά σου για τον ουρανό.
Ο Θεός θέλησε να σε έχει δίπλα του γιατί η θέση σου ανέκαθεν ήταν μαζί με τους αγγέλους Του.
Πέταξες σε ένα κόσμο μακρινό όμως... δεν ήταν η ώρα να φύγεις.


Πήρες αυτή τη φόρα το εισιτήριο σου χωρίς επιστροφή...
Ξέρω ότι δε θα γυρίσεις ... άλλα πάντα θα είσαι εδώ στην καρδιά μου στη σκέψη μου στα όνειρά μου ...
Η ζωή δεν θα είναι πια η ίδια χωρίς εσένα... τίποτα δεν θα είναι όπως πριν... έτσι και για μένα τώρα ... τίποτα πια δεν έχει κανένα νόημα.
Δεν θα ακούω τη φωνή σου δε θα βλέπω τα λαμπερά σου μάτια δε θα σε βλέπω να γελάς, πάρα μόνο στα όνειρά μου...
Τα λόγια αυτή τη φόρα δε φτάνουν για να σου δείξω την αγάπη μου, έγιναν στεναγμοί και πνίγηκαν...
Ένα ''γιατι'' φωνάζει η απόλυτη σιωπή γιατί να φύγεις τόσο άδικα;
Φοβάμαι πως το αύριο θα είναι κάθε μέρα δυσκολότερο και δεν ξέρω πως θα αντέξω χωρίς εσένα εδώ μαζί μου...
Συγνώμη που δεν είχα το χρόνο να σου πω τα πάντα ... όμως τώρα από εκεί ψηλά τα ξέρεις όλα και τα βλέπεις όλα.
Δεν μπορώ να το πιστέψω.

Μου λειπεις αγγελε μου...

Ειμαι σιγουρη πως εκεί που είσαι τώρα δεν πονας... δεν υποφερεις.

Καλο ταξιδι αγγελε μου... είναι σιγουρο ότι ο παραδεισος θα είναι πιο ομορφος με εναν ακομη αγγελο στην αγκαλια Του.


Μια φίλη σου 


 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους