Σύμφωνα με την έρευνα που παρουσιάστηκε...
στις Βρυξέλλες, κατά μέσο προκαλείται μια απώλεια 36 εργάσιμων ωρών και κόστος για το σύστημα υγείας περίπου 100 δισεκατομμυρίων, μόνο το 2010. Οι εργαζόμενοι που προσβάλλονται συνηθέστερα είναι οι Βρετανοί (26 τοις εκατό) και λιγότερο οι Ιταλοί (12 τοις εκατό).
Ξεπερνώντας τα οικονομικά κόστη που φαίνεται ότι μετράνε πλέον περισσότερο από τον ανθρώπινο παράγοντα, οι ειδικοί λένε ότι πρέπει να δοθεί προσοχή στο μεγάλο ταμπού της νόσου. Ο Detlef Dietrich, Ιατρικός Διευθυντής του Νοσοκομείου Ameos Hildesheim που είναι ο συντονιστής της Ευρωπαϊκής Ημέρας Κατάθλιψης στη Γερμανία, σημειώνει ότι η νόσος δεν αναγνωρίζεται σε πολλούς ασθενείς. Θα πρέπει να δείξουμε προσοχή όταν κάποιος παραπονιέται για εβδομάδες, σχετικά με συμπτώματα όπως αϋπνίες, έλλειψη ενέργειας ή ανησυχία.
Συχνά, αιτία εκδήλωσης της νόσου είναι τα προβλήματα στην εργασία, σημειώνει ο καθηγητής. Οι άνθρωποι υποφέρουν από την πίεση στη δουλειά και τη αβεβαιότητα και αυτό οδηγεί σε μεγάλο ψυχολογικό στρες. Μερικές φορές αιτία είναι τα οικογενειακά προβλήματα ή η κληρονομικότητα
Απο:lifo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου