Τρίτη 31 Μαΐου 2011

Υπαρχει κοινη λογικη?

Μερικες φορες με πιανει απελπισια,δεν καταλαβαινω το ιδιο πραγμα που καταλαβαινουν καποιοι αλλοι και το αντιθετο,καποιοι δεν καταλαβαινουν κατι που θεωρω εγω λογικο η παραλογο με τον ιδιο τροπο.
Θα ηταν ευλογια Θεου να ειχαμε εναν νου μου θα λειτουργουσε με τον ιδιο η παραπλησιο τροπο ολοι μας,θα μας βοηθουσε να βρουμε κοινα στοιχεια στον τροπο σκεψης μας.

Εγω εχω καποιες αποριες,και δινω καποιες λογικες για μενα απαντησεις,και ομως βλεπω οτι καποιοι δεν εχουν την ιδια λογικη με την δικη μου η αντιμετωπιζουν την ιδια κατασταση με τελειως διαφορετικο τροπο.

Ας δουμε καποιες αποριες μου και ισως βρουμε κοινες απαντησεις στο τελος.

Προεκλογικα ο διαχειριστης μας μιλαγε για τελειως διαφορετικα πραγματα απο οσα κανει εως τωρα.
Μιλαγε για εργασιακο μεσαιωνα,για διαφανεια,για λεφτα υπαρχουν και αλλα πολλα.

Ηταν ανοητος ο διαχειριστης μας οταν τα ελεγε ολα αυτα?διοτι την αληθεια την ηξερε.
Μπορουσε να  χειριστει την κατασταση πιο υπευθυνα αντι να λεει οτι ελεγε?
Για ποιο λογο φερθηκε ετσι ξεροντας οτι μετα την καταληψη της εξουσιας θα επρεπε να κανει αυτα που κανει?
Αν υπαρχει μεσα του ενα μικρο κομματι που νοιωθει ελληνικο γιατι φερεται στην χωρα που γεννησε τον πατερα του με τετοιον τροπο?
Για ποιο λογο το λεφτα υπαρχουν λεγοταν την ιδια ωρα εκανε υπογειες συζητησης για την ενταξη της στο δντ?
Και τα πηρε τα πρωτα μετρα,και τα επομενα και μετα τα μεθεπομενα,και τωρα τα επομενα πριν τα επομενα,τι λυσεις εδωσε σε ολα τα προβληματα που βρηκε μπροστα του/

Ειναι οι φοροι και η φτωχεια του λαου το μονο οπλο να ξεπερασουμε αυτο το χαος?
Τι θα γινει με τοσο μεγαλο χρεος οταν τελειωσει με το ξεπουλημα της χωρας και χρωσταμε ακομη τα ιδια?
Που θα τελειωσει το καταντημα αυτης της χωρας με τετοια διαχειρηση?
Ποιος ειναι τελικα ο πραγματικος του σκοπος γιατι να σωσει την Ελλαδα δεν φαινεται να μπορει να το κανει?

Αν συνεχισω με τις αποριες θα τελειωσω μετα απο χρονια,τι απαντησεις μπορει να εχω σε τοσα ερωτηματα?
Και απο ποσες διαφορετικες μεριες με διαφορετικη λογικη μπορουν να ειναι αυτες οι απαντησεις?

Λς να τα χανω και να μην το εχω παρει ειδηση?
Μπα.....
 


Απο:harrytsopanos

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους