Μία νέα ενδιαφέρουσα έρευνα ήρθε πρόσφατα στο φως της δημοσιότητας, με
αφορμή τον μήνα Φεβρουάριο, που είναι αφιερωμένος στη διαχείριση του
χρόνου.....
Η εν λόγω μελέτη διεξήχθη από την εφαρμογή της Apple, Officetime, και αφορά τα δέκα πράγματα που αποσπούν την προσοχή μας, επηρεάζουν τη διάθεσή μας και μειώνουν την παραγωγικότητά μας στον εργασιακό χώρο.
E-mail - 33%
Περιήγηση στο Διαδίκτυο – 27%
Τηλεόραση – 26%
Αναβλητικότητα – 19%
Συσκέψεις - 18%
Συζητήσεις για θέματα που δεν αφορούν τη δουλειά - 16%
Μετακίνηση εργαζομένων - 13%
Κοινωνικά Δίκτυα - 11%
Τηλεφωνική συνομιλία στο κινητό/ αποστολή sms - 10%
Γραφειοκρατία – 8%
Η εν λόγω μελέτη διεξήχθη από την εφαρμογή της Apple, Officetime, και αφορά τα δέκα πράγματα που αποσπούν την προσοχή μας, επηρεάζουν τη διάθεσή μας και μειώνουν την παραγωγικότητά μας στον εργασιακό χώρο.
E-mail - 33%
Περιήγηση στο Διαδίκτυο – 27%
Τηλεόραση – 26%
Αναβλητικότητα – 19%
Συσκέψεις - 18%
Συζητήσεις για θέματα που δεν αφορούν τη δουλειά - 16%
Μετακίνηση εργαζομένων - 13%
Κοινωνικά Δίκτυα - 11%
Τηλεφωνική συνομιλία στο κινητό/ αποστολή sms - 10%
Γραφειοκρατία – 8%
Απο:radar
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου