Δευτέρα 1 Απριλίου 2013

Ξεκινά τον Ιούνιο η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ

Τη βεβαιότητά του ότι η διαδικασία ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ θα ξεκινήσει τον Ιούνιο εξέφρασε ο υπουργός Μεταφορών Κωστής Χατζηδάκης, ο οποίος είχε το πρωί συνάντηση με τον διευθύνοντα σύμβουλο του ΤΑΙΠΕΔ, Γιάννη Εμίρη.
Στόχος, όπως ανέφερε ο υπουργός, είναι να έχει ολοκληρωθεί η επιλογή του αναδόχου έως το τέλος του 2013 ή έως τις αρχές του 2014.
Ο κ. Χατζηδάκης υποστήριξε επίσης ότι διάφορα ζητήματα που αφορούσαν σε κρατικές ενισχύσεις... 





και τα οποία εξέταζε η ευρωπαϊκή επιτροπή ανταγωνισμού, έχουν ξεπεραστεί.
Στις δηλώσεις του, ο κ. Χατζηδάκης, ανέφερε:
Την Παρασκευή υπογράφηκε από τη Διυπουργική Επιτροπή Αποκρατικοποιήσεων η μεταφορά των μετοχών της ΤΡΑΙΝΟΣΕ από το Δημόσιο στο ΤΑΙΠΕΔ και έτσι η αποκρατικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ μπαίνει πια στις ράγες. Προηγήθηκε πολλή δουλειά. Ουσιαστικά το πρόγραμμα εξυγίανσης του ΟΣΕ και της ΤΡΑΙΝΟΣΕ ξεκίνησε το 2008. Έγιναν πάρα πολλά βήματα τα οποία οδήγησαν τελικώς, το 2012, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ να καταστεί οριακά κερδοφόρα. Αλλά και τους τελευταίους μήνες έγιναν σημαντικές προσπάθειες τόσο σε νομικό όσο και σε οργανωτικό επίπεδο.
Σε νομικό επίπεδο αντιμετωπίστηκαν μια σειρά από ζητήματα κρατικών ενισχύσεων με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Σε οργανωτικό επίπεδο διευρύνθηκαν οι δυνατότητες της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και μεταξύ των άλλων υπογράφηκε και η συμφωνία με την Hewlett Packard και την Cosco που της δίνει περισσότερες δυνατότητες ενόψει της ιδιωτικοποίησης.
Πιστεύω ότι τα πράγματα θα εξελιχθούν ομαλά. Η διαδικασία ιδιωτικοποίησης θα ξεκινήσει τον Ιούνιο από το ΤΑΙΠΕΔ και σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα θα έχουμε ένα διαφορετικό τοπίο στους σιδηροδρόμους στην Ελλάδα.
Από την πλευρά του ο κ. Εμίρης σημείωσε:
Από τη σημερινή χρονική στιγμή και μετά ξεκινά μια πολύ έντονη διαδικασία για την προετοιμασία της ιδιωτικοποίησης της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Ήδη υπάρχει μια πλήρης ομάδα συμβούλων η οποία δουλεύει με πολύ μεγάλη ένταση θα μπορούσα να πω, προκειμένου να μπορέσει να ολοκληρώσει την έναρξη αυτής της διαδικασίας μέσα στα προδιαγραφέντα χρονοδιαγράμματα, τα οποία προβλέπουν ότι μέχρι το τέλος του ερχόμενου τριμήνου, θα έχει βγει ο διαγωνισμός για την ιδιωτικοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον αέρα.
Απαντώντας, τέλος, σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Εμίρης σημείωσε :
Δημοσιογράφος: Σχετικά με το προηγούμενο ενδιαφέρον υποψήφιων επενδυτών αλλά και με τη Rοsco τι ακριβώς γίνεται;
Γ. Εμίρης: Ενδιαφέρον δείχνει ότι υπάρχει και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αλλά και για άλλα περιουσιακά στοιχεία, αυτό είναι κάτι το οποίο θα διερευνήσουμε τώρα, πολύ πιο προσεκτικά, μιλώντας με τους επενδυτές και εξηγώντας ποιες είναι οι προοπτικές του καθενός περιουσιακού στοιχείου. Για τη Rosco επίσης δουλεύουμε αυτό το χρονικό διάστημα προκειμένου να προσδιορίσουμε τα περιουσιακά στοιχεία τα οποία θα ανήκουν στη δική της υποδομή και επιπλέον να προσδιορίσουμε και τη σχέση που θα έχει με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Δημοσιογράφος: Άρα η Rosco δεν έχει ξεκινήσει ακόμα, δεν έχουν περάσει τα περιουσιακά της στοιχεία;
Γ. Εμίρης: Πολύ σύντομα πρόκειται να ξεκινήσει και η Rosco. Πρακτικά η Rosco και η ΤΡΑΙΝΟΣΕ φιλοδοξούμε να τρέξουν παράλληλα και πρέπει να τρέξουν παράλληλα.
Δημοσιογράφος: Για τον υποψήφιο επενδυτή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, υπάρχουν κάποια συγκεκριμένα χαρακτηριστικά, κάποιο προφίλ επενδυτή που επιδιώκουμε ή όποιος έχει τα κεφάλαια;
Γ. Εμίρης: Όχι, αυτό βέβαια είναι λίγο νωρίς να σας το πω, αν και αυτό το οποίο προσδοκούμε είναι να είναι ένας επενδυτής ο οποίος έχει την εμπειρία να τρέξει τέτοιου είδους υποδομές. Δε θα είναι ένας οποιοσδήποτε επενδυτής σε κεφάλαια, θα είναι ένας επενδυτής ο οποίος θα έχει κάποια εμπειρία στο χώρο. Και οπωσδήποτε και κάποιο στρατηγικό ενδιαφέρον».



Aπο: ethnos.gr










Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους