Από... κόσκινο θα περάσουν τα οχήματα
σε 13 περιφέρειες της χώρας, καθώς το υπουργείο Μεταφορών αποφάσισε να
παρατείνει την παραμονή των κινητών μονάδων τεχνικού ελέγχου που έχει
ήδη παραχωρήσει έως το τέλος του χρόνου, προκειμένου να εντατικοποιηθούν
οι έλεγχοι για ΚΤΕΟ και κάρτες καυσαερίων.
Ηδη υπολογίζεται ότι αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα...
- Ποιές είναι οι 13 ..."τυχεροί" νομοί που μπαίνουν στο στόχαστρο
Ηδη υπολογίζεται ότι αυτήν τη στιγμή στην Ελλάδα...
κυκλοφορούν περί τα 2 εκατομμύρια ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ οχήματα και 1 εκατομμύριο δίκυκλα, καθώς επίσης και 730.000 ανασφάλιστα.
Η σχετική απόφαση υπεγράφη χθες από τον υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, και αφορά στη διάθεση για χρήση 13 κινητών μονάδων τεχνικού ελέγχου οχημάτων στις περιφέρειες:
Η σχετική απόφαση υπεγράφη χθες από τον υφυπουργό Μεταφορών, Μιχάλη Παπαδόπουλο, και αφορά στη διάθεση για χρήση 13 κινητών μονάδων τεχνικού ελέγχου οχημάτων στις περιφέρειες:
Σερρών,
Ιωαννίνων,
Κοζάνης,
Τρικάλων,
Μαγνησίας,
Λέσβου,
Αιτωλοακαρνανίας,
Κυκλάδων,
Ηρακλείου,
Εβρου,
Αχαΐας,
Φθιώτιδας και
Βοιωτίας.
Παραβάσεις
Οι κινητές μονάδες θα πραγματοποιούν «σαφάρι ελέγχων» παρουσία τροχονόμου, ο οποίος θα βεβαιώνει τις παραβάσεις. Να σημειωθεί ότι από τις έξι αντίστοιχες μονάδες που δραστηριοποιούνται στην Αττική, μόνο το 2013 εντοπίστηκαν:
• 5.544 αυτοκίνητα που δεν είχαν κάρτα καυσαερίων αλλά τα καυσαέριά τους ήταν εντός ορίων. Στους ιδιοκτήτες επιβλήθηκε πρόστιμο 50 ευρώ.
• 613 οχήματα χωρίς κάρτα αλλά με εκπομπές εκτός ορίων. Στους ιδιοκτήτες επιβλήθηκε πρόστιμο 300 ευρώ.
• 7.200 οχήματα που είχαν κάρτα αλλά οι εκπομπές τους ήταν εκτός ορίων (πρόστιμο 300 ευρώ).
• 300 οχήματα που ήταν ανασφάλιστα.
• 300 οχήματα ανέλεγκτα από ΚΤΕΟ.
• 200 οχήματα στα οποία οι επιβαίνοντες δεν φορούσαν ζώνες ασφαλείας.
• 200 δίκυκλα στα οποία επέβαιναν αναβάτες χωρίς κράνος.
• 20 οχήματα που παραβίασαν κόκκινο σηματοδότη.
• 200 οχήματα στα οποία βεβαιώθηκαν άλλες παραβάσεις.
Ο μεγάλος αριθμός των ανέλεγκτων οχημάτων από ΚΤΕΟ παρά το υψηλό πρόστιμο ύψους 400 ευρώ στους παραβάτες προκαλεί «πονοκέφαλο» στο υπουργείο Μεταφορών. Ωστόσο, ακριβής εικόνα για τον αριθμό των οχημάτων που δεν έχουν περάσει τεχνικό έλεγχο θα υπάρχει τον προσεχή Ιανουάριο, που θα έχει λήξει η πρώτη διετία εφαρμογής του ηλεκτρονικού συστήματος, καθώς έως τον Ιανουάριο του 2013 δεν γινόταν διασταύρωση.
Μέχρι στιγμής, πάντως, λειτουργούν μόνο τα 11 από τα 57 δημόσια ΚΤΕΟ, καθώς τα υπόλοιπα δεν έχουν πιστοποιηθεί. Σύμφωνα μάλιστα με τα στοιχεία της Ενωσης Ιδιωτικών ΚΤΕΟ, τα περίπου δύο εκατομμύρια ΙΧ και ένα εκατομμύριο δίκυκλα στερούν από τα δημόσια ταμεία περί τα 400 εκατομμύρια ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου