H συχνή χρήση των Smartphone
και των tablets μπορούν να «φρενάρουν» την κοινωνική και την
συναισθηματική ανάπτυξη του παιδικού εγκεφάλου, ανέφερε ο παιδίατρος
Τζένι Ραντέσκι της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου της Βοστώνης στο
περιοδικό της Αμερικανικής Ακαδημίας Παιδιατρικής «Pediatrics» σύμφωνα
με την βρετανική εφημερίδα «Guardian».
Η επικεφαλής της έρευνας, Τζένη Ραντέσκι και η ομάδα της προειδοποιούν ότι μπορεί ο γονιός να αποσπάσει την προσοχή του παιδιού με αυτό τον τρόπο και έτσι το παιδί να απορροφηθεί με το νέο «παιχνίδι» του και να ησυχάσει, όμως το τίμημα μπορεί να είναι η ελλιπής ανάπτυξη του παιδιού, κυρίως όσον αφορά την ικανότητά του να αυτοελέγχεται και να επικοινωνεί με τους άλλους.
Μεταξύ άλλων οι επιστήμονες θέτουν το ερώτημα: «αν αυτές οι συσκευές γίνουν η κυρίαρχη μέθοδος για να ηρεμούν και να απασχολούνται τα παιδιά, θα μπορέσουν άραγε να αναπτύξουν τους δικούς τους εσωτερικούς μηχανισμούς αυτορρύθμισης;».
Εν συνεχεία οι ερευνητές τονίζουν ότι:
« υπάρχουν ενδείξεις πως όσα παιδιά ηλικίας κάτω των τριών ετών περνούν πολλή ώρα μπροστά σε μια διαδραστική οθόνη αφής, δυσκολεύονται να αναπτύξουν τις αναγκαίες ικανότητες για τα μαθηματικά και για τις επιστήμες γενικότερα».
Τέλος από την πλευρά της η παιδίατρος, Τζένι Ραντέσκι διευκρινίζει ότι: « είναι ζωτικό όλη η οικογένεια να αφιερώνει καθημερινά χρόνο για επαφή και επικοινωνία, αφήνοντας στην άκρη την τηλεόραση, τους υπολογιστές και τα κινητά»...
Απο: enikonomia.gr
Η επικεφαλής της έρευνας, Τζένη Ραντέσκι και η ομάδα της προειδοποιούν ότι μπορεί ο γονιός να αποσπάσει την προσοχή του παιδιού με αυτό τον τρόπο και έτσι το παιδί να απορροφηθεί με το νέο «παιχνίδι» του και να ησυχάσει, όμως το τίμημα μπορεί να είναι η ελλιπής ανάπτυξη του παιδιού, κυρίως όσον αφορά την ικανότητά του να αυτοελέγχεται και να επικοινωνεί με τους άλλους.
Μεταξύ άλλων οι επιστήμονες θέτουν το ερώτημα: «αν αυτές οι συσκευές γίνουν η κυρίαρχη μέθοδος για να ηρεμούν και να απασχολούνται τα παιδιά, θα μπορέσουν άραγε να αναπτύξουν τους δικούς τους εσωτερικούς μηχανισμούς αυτορρύθμισης;».
Εν συνεχεία οι ερευνητές τονίζουν ότι:
« υπάρχουν ενδείξεις πως όσα παιδιά ηλικίας κάτω των τριών ετών περνούν πολλή ώρα μπροστά σε μια διαδραστική οθόνη αφής, δυσκολεύονται να αναπτύξουν τις αναγκαίες ικανότητες για τα μαθηματικά και για τις επιστήμες γενικότερα».
Τέλος από την πλευρά της η παιδίατρος, Τζένι Ραντέσκι διευκρινίζει ότι: « είναι ζωτικό όλη η οικογένεια να αφιερώνει καθημερινά χρόνο για επαφή και επικοινωνία, αφήνοντας στην άκρη την τηλεόραση, τους υπολογιστές και τα κινητά»...
Απο: enikonomia.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου