Τετάρτη 4 Νοεμβρίου 2015

7 συνήθειες που σας «τρώνε» χρόνο στη δουλειά, χωρίς να το καταλαβαίνετε

Αν το πρόγραμμά σας είναι φορτωμένο και δεν προλαβαίνετε όσα θέλετε μέσα στην ημέρα, τότε μία λύση υπάρχει: Να απαλλαγείτε από άσκοπες συνήθειες που σας «τρώνε» χρόνο και ενέργεια.
Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, περίπου το 60% των καθημερινών σας δραστηριοτήτων γίνονται παθητικά και δεν ωφελούν σε κάτι ουσιαστικό.
 Αν, λοιπόν, κάνετε συνεχώς κάποιες δραστηριότητες από τις παρακάτω, προσπαθήστε να τις... 









αλλάξετε και να αναθεωρήσετε για το καθημερινό σας πρόγραμμα.
  • Κάνετε πολλά διαφορετικά πράγματα την ίδια στιγμή

Όλοι θέλουμε να προλαβαίνουμε τα πάντα και να είμαστε ταυτόχρονα αποτελεσματικοί. Ωστόσο ο εγκέφαλός μας δεν μπορεί να επικεντρωθεί με την ίδια βαρύτητα σε όλα. Προσπαθήστε να θέσετε προτεραιότητες και να είστε 100% συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε, ακόμη και αν δεν τα προλαβαίνετε όλα.
  •  Ελέγχετε συνεχώς τα email σας

Το 2013 περίπου των 32% των εργαζομένων ανέφεραν σε έρευνα πως απαντάνε στα mail τους εντός 15 λεπτών. Ωστόσο, διαπιστώθηκε πως το να τσεκάρουμε συνεχώς τα μηνύματά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια διαδικασία που μας τρώει χρόνο μέσα στη μέρα και μας διασπά την προσοχή.
  •  Περιμένετε πως τα πάντα θα είναι τέλεια
Το να είστε τελειομανής μπορεί να γίνει το μεγαλύτερο μειονέκτημά σας. Οι άνθρωποι που έχουν αυτό το χαρακτηριστικό τείνουν να αφιερώνουν πολύτιμο χρόνο στο να τελειοποιούν θέματα που πρέπει να γίνουν όσο το δυνατό πιο γρήγορα. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να δείχνετε στους άλλους πως χρονοτριβείτε και όχι πως θέλετε να τελειοποιήσετε κάτι.  
  •  Αποσπάται εύκολα η προσοχή σας

Έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε πως οι εργαζόμενοι που δουλεύουν μαζί με άλλους, σε μεγάλα γραφεία, «ενοχλούνται» περίπου κάθε 11 λεπτά. Το να «αποσπάστε» εύκολα, λοιπόν, είναι μία συνήθεια που σας κρατάει συχνά πίσω στον εργασιακό σας χώρο.
  •  Δεν μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον καθήκοντα

Είναι προτιμότερο να αναθέσετε σε έναν συνάδελφό σας κάτι, παρά να το κάνετε με «μισή καρδιά». Αν, δηλαδή, επιμένετε να τα κάνετε όλα μόνοι σας, τότε είναι πολύ πιθανό να χάσετε γρήγορα τον έλεγχο.

  • Δεν λέτε ποτέ «όχι»
Προτιμήστε να ασχοληθείτε με θέματα που σχετίζονται άμεσα με τον ρόλο που έχετε στη δουλειά σας και αρνηθείτε να κάνετε ό,τι σας κρατάει πίσω ή είναι χρονοβόρο. Άλλωστε, το να πείτε «όχι» σε κάτι που δεν μπορείτε να αναλάβετε μπορεί να σας γλιτώσει από μπελάδες και περισσότερο άγχος.
  •  Έχετε ανοργάνωτο γραφείο

Το ακατάστατο γραφείο μπορεί να είναι το νούμερο 1 πράγμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας. Εξοικονομήστε ουσιαστικό χρόνο διατηρώντας οργανωμένο και καθαρό το γραφείο σας.




Απο: iefimerida.gr






Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους