Αν το πρόγραμμά σας είναι φορτωμένο και δεν προλαβαίνετε όσα θέλετε
μέσα στην ημέρα, τότε μία λύση υπάρχει: Να απαλλαγείτε από άσκοπες
συνήθειες που σας «τρώνε» χρόνο και ενέργεια.
Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, περίπου το 60% των καθημερινών σας δραστηριοτήτων γίνονται παθητικά και δεν ωφελούν σε κάτι ουσιαστικό.
Αν, λοιπόν, κάνετε συνεχώς κάποιες δραστηριότητες από τις παρακάτω, προσπαθήστε να τις...
αλλάξετε και να αναθεωρήσετε για το καθημερινό σας πρόγραμμα.
Όλοι θέλουμε να προλαβαίνουμε τα πάντα και να είμαστε ταυτόχρονα αποτελεσματικοί. Ωστόσο ο εγκέφαλός μας δεν μπορεί να επικεντρωθεί με την ίδια βαρύτητα σε όλα. Προσπαθήστε να θέσετε προτεραιότητες και να είστε 100% συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε, ακόμη και αν δεν τα προλαβαίνετε όλα.
Το 2013 περίπου των 32% των εργαζομένων ανέφεραν σε έρευνα πως απαντάνε στα mail τους εντός 15 λεπτών. Ωστόσο, διαπιστώθηκε πως το να τσεκάρουμε συνεχώς τα μηνύματά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια διαδικασία που μας τρώει χρόνο μέσα στη μέρα και μας διασπά την προσοχή.
Έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε πως οι εργαζόμενοι που δουλεύουν μαζί με άλλους, σε μεγάλα γραφεία, «ενοχλούνται» περίπου κάθε 11 λεπτά. Το να «αποσπάστε» εύκολα, λοιπόν, είναι μία συνήθεια που σας κρατάει συχνά πίσω στον εργασιακό σας χώρο.
Είναι προτιμότερο να αναθέσετε σε έναν συνάδελφό σας κάτι, παρά να το κάνετε με «μισή καρδιά». Αν, δηλαδή, επιμένετε να τα κάνετε όλα μόνοι σας, τότε είναι πολύ πιθανό να χάσετε γρήγορα τον έλεγχο.
Το ακατάστατο γραφείο μπορεί να είναι το νούμερο 1 πράγμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας. Εξοικονομήστε ουσιαστικό χρόνο διατηρώντας οργανωμένο και καθαρό το γραφείο σας.
Όσο περίεργο κι αν ακούγεται, περίπου το 60% των καθημερινών σας δραστηριοτήτων γίνονται παθητικά και δεν ωφελούν σε κάτι ουσιαστικό.
Αν, λοιπόν, κάνετε συνεχώς κάποιες δραστηριότητες από τις παρακάτω, προσπαθήστε να τις...
αλλάξετε και να αναθεωρήσετε για το καθημερινό σας πρόγραμμα.
- Κάνετε πολλά διαφορετικά πράγματα την ίδια στιγμή
Όλοι θέλουμε να προλαβαίνουμε τα πάντα και να είμαστε ταυτόχρονα αποτελεσματικοί. Ωστόσο ο εγκέφαλός μας δεν μπορεί να επικεντρωθεί με την ίδια βαρύτητα σε όλα. Προσπαθήστε να θέσετε προτεραιότητες και να είστε 100% συγκεντρωμένοι σε αυτό που κάνετε, ακόμη και αν δεν τα προλαβαίνετε όλα.
- Ελέγχετε συνεχώς τα email σας
Το 2013 περίπου των 32% των εργαζομένων ανέφεραν σε έρευνα πως απαντάνε στα mail τους εντός 15 λεπτών. Ωστόσο, διαπιστώθηκε πως το να τσεκάρουμε συνεχώς τα μηνύματά μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι μια διαδικασία που μας τρώει χρόνο μέσα στη μέρα και μας διασπά την προσοχή.
- Περιμένετε πως τα πάντα θα είναι τέλεια
- Αποσπάται εύκολα η προσοχή σας
Έρευνα στις ΗΠΑ έδειξε πως οι εργαζόμενοι που δουλεύουν μαζί με άλλους, σε μεγάλα γραφεία, «ενοχλούνται» περίπου κάθε 11 λεπτά. Το να «αποσπάστε» εύκολα, λοιπόν, είναι μία συνήθεια που σας κρατάει συχνά πίσω στον εργασιακό σας χώρο.
- Δεν μπορείτε να αναθέσετε σε κάποιον καθήκοντα
Είναι προτιμότερο να αναθέσετε σε έναν συνάδελφό σας κάτι, παρά να το κάνετε με «μισή καρδιά». Αν, δηλαδή, επιμένετε να τα κάνετε όλα μόνοι σας, τότε είναι πολύ πιθανό να χάσετε γρήγορα τον έλεγχο.
- Δεν λέτε ποτέ «όχι»
- Έχετε ανοργάνωτο γραφείο
Το ακατάστατο γραφείο μπορεί να είναι το νούμερο 1 πράγμα που μπορεί να επηρεάσει αρνητικά την απόδοσή σας. Εξοικονομήστε ουσιαστικό χρόνο διατηρώντας οργανωμένο και καθαρό το γραφείο σας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου