Ο δρόμος ΜΑΡΤΙΝΟΥ –
ΛΑΡΥΜΝΑΣ κατασκευάστηκε πριν από πενήντα χρόνια. Είναι μεγάλης κυκλοφορίας,
επειδή, εκτός από την υπεραστική συγκοινωνία και τις μετακινήσεις των κατοίκων
για τις εργασίες τους, διέρχονται καθημερινά οχήματα βαρέως τύπου που
εξυπηρετούν τη ΛΑΡΚΟ, τις αμμοβολές, τις ιχθυοκαλλιέργειες, καθώς και τα
οχήματα εμπορευμάτων.
Η βελτίωση του δρόμου
ΝΕΟ ΜΑΡΤΙΝΟΥ – ΛΑΡΥΜΝΑΣ ξεκίνησε πριν 10 χρόνια.
Σχετικά έγκαιρα,
σχεδόν στο σύνολό τους, περατώθηκαν οι σκαπτικές εργασίες που ήταν ο κύριος
όγκος των εργασιών, αλλά και το φιλέτο της χρηματοδότησης για τον εργολάβο.
Από τότε μέχρι σήμερα
γίνονται μικρές παρεμβάσεις κάθε χρόνο, αφού το έργο είναι ημιτελές με
κακοτεχνίες και χωρίς διαπλάτυνση. Γι αυτό δημιουργούνται κίνδυνοι ατυχημάτων
και ζημιές στα διερχόμενα οχήματα.
Η ελλιπής ή λαθεμένη
αντιπλημμυρική προστασία, η απουσία διαμόρφωσης και αντιστήριξης των πρανών, ο
φόρτος των βαρέων οχημάτων διαβρώνουν και καταστρέφουν το οδόστρωμα.
Οι φερτές ύλες από τις
βροχές και οι συνεχείς εναλλαγές χωματόδρομου –ασφαλτοτάπητα μετατρέπουν το
δρόμο σε ΚΑΡΜΑΝΙΟΛΑ.
Η αποκατάσταση του
περιβάλλοντος είναι ανύπαρκτη καθώς σε πολλά σημεία της διαδρομής είναι
παρατημένα μπάζα, ασφαλτικά, σκουπίδια.
Εμφανέστατη είναι η
απουσία πρόβλεψης κατασκευής των απαραίτητων κόμβων. Απαιτούντα πέντε και
συγκεκριμένα:
·
Στη
θέση ΔΥΟ ΠΕΥΚΑ. Σύνδεση νέου δρόμου με περιφερειακό Λάρυμνας.
·
Στις
διασταυρώσεις των αμμοβολών ΛΑΡAΜΟΣ
ΑΕ και ΜΑΣΚΑ ΕΠΕ.
·
Στην
είσοδο – έξοδο της μεγάλης μονάδας φωτοβολταϊκών.
·
Στη
διασταύρωση με τον επαρχιακό δρόμο προς Μαλεσίνα.
Η μέχρι σήμερα πορεία
των εργασιών δείχνει ότι, αν και όποτε ολοκληρωθεί, θα πρόκειται για ένα δρόμο
χωρίς σύγχρονες προδιαγραφές, με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Δεν θα ικανοποιεί τις
υπάρχουσες και διευρυνόμενες ανάγκες. Θα είναι ένα ελαττωματικό έργο που θα
έχει ακριβοπληρώσει ο λαός.
Για την κατάσταση αυτή
ευθύνονται οι μέχρι τώρα κυβερνήσεις και η Περιφέρεια Στερεάς. Για τον τρόπο
κατασκευής των δημόσιων έργων από μεγαλοκατασκευαστές-εργολάβους, για την
έλλειψη κονδυλίων, για την προβληματική μελέτη, για την έλλειψη ελέγχου και
παρακολούθησης.
Δεν απαλλάσσεται από
τις ευθύνες του και ο Δήμος Λοκρών που δεν κάνει ό,τι χρειάζεται για να λήξη
αυτή η απαράδεκτη κατάσταση.
Η ΛΑΪΚΗ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ
ΛΟΚΡΩΝ ανησυχεί σοβαρά με όσα συμβαίνουν. Επιμένει συνεχώς για να λυθεί το
πρόβλημα.
Καλεί το λαό της
περιοχής να διαμαρτυρηθεί, να κινητοποιηθεί, να διεκδικήσει μαζί της. Να
κατανοήσει πως τα προβλήματά του έχουν ενόχους και αιτίες. Είναι αποτέλεσμα της
πολιτικής που εφαρμόζουν σε βάρος του οι κυβερνήσεις, η Τοπική και η
Περιφερειακή Διοίκηση, το κράτος της αστικής τάξης. Να συνειδητοποιήσει πως
μόνο η σωστά προσανατολισμένη και οργανωμένη πάλη παράγει φιλολαϊκά
αποτελέσματα.
ΖΗΤΑΜΕ: Τη συνέχιση
και την αποπεράτωση του έργου με ολοκληρωμένη αντιπλημμυρική προστασία, με όλες
τις προδιαγραφές της σύγχρονης επιστήμης και τεχνολογίας.
Καλούμε την Περιφέρεια
Στερεάς Ελλάδας που έχει την ευθύνη του έργου να λύσει τα όποια προβλήματα έχει
με τον εργολάβο και να προωθήσει το έργο.
Καλούμε το Δήμο Λοκρών
να προβεί στις απαραίτητες ενέργειες για τις αναγκαίες μεταφορές των δικτύων
τηλεπικοινωνιών, ηλεκτρικού ρεύματος ώστε να διευκολυνθούν οι εργασίες. Να
παρέμβει στην Περιφέρεια για να αναλάβει τις ευθύνες της απέναντι στο λαό της
Λοκρίδας.
Ο ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ
ΓΙΩΡΓΟΣ ΡΟΥΣΣΗΣ
ΟΙ ΤΟΠΙΚΟΙ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΜΑΡΤΙΝΟΥ, ΛΑΡΥΜΝΑΣ
ΛΕΩΝΙΔΑΣ ΝΥΔΡΙΩΤΗΣ
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο δρόμος αυτός (με τις προδιαγραφές που ζητάτε )είναι μόνο για την Λάρκο και μόνο .
ΑπάντησηΔιαγραφήΟπότε ας το τελειώσει η ΛΑΡΚΟ που έξαλλου η διακίνηση των φορτηγών χαλάει τον δρόμο.
Εδώ έφτιαξαν δρόμο στο Μοναχού δήθεν να πηγαίνουν οι αγρότες στα χωράφια και τελικά
ήταν για να πηγαίνουν τα φορτηγά να παίρνουν το μετάλλευμα από την τσουκα.
Αρχίζει να φαίνεται το κόλπο με όποιον τρόπο.