Παρουσία στη γερμανική αγορά και, ίσως,
μέσω αυτής στο παγκόσμιο εμπόριο απέκτησαν στην πενταετία 2010-2014
περισσότερες από 2.500 ελληνικές επιχειρήσεις, συμμετέχοντας σε
εκθέσεις, που διοργανώθηκαν στη Γερμανία και υποστηρίχθηκαν από το
Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο, όπως αναφέρεται
σε σχετική ανακοίνωση.
Στο ίδιο διάστημα, 45.000 Έλληνες...
ενδιαφερόμενοι επισκέφθηκαν τις γερμανικές εκθέσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες.
Το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο δηλώνει ότι στη διάρκεια της πολυετούς ύφεσης δεν έπαψε στιγμή να λειτουργεί ως δίαυλος επικοινωνίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις που ακολουθούν εξωστρεφή πολιτική ανάπτυξης με τη γερμανική αγορά, τη μεγαλύτερη εθνική αγορά της Ευρώπης, αλλά και έναν από τους ισχυρότερους εμπορικούς εταίρους της χώρας, στηρίζοντας εμπράκτως την ελληνική οικονομία.
Υπενθυμίζει ότι μόνο το 2013, οι εξαγωγές της Ελλάδας προς τη Γερμανία ανήλθαν σε 1,8 δισ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο κατά 1,67%, αλλά και εξασφαλίζοντας το 6,52% του συνόλου των εξαγωγών της χώρας. Στο ίδιο διάστημα, οι εισαγωγές από τη Γερμανία ανήλθαν σε 4,6 δισ. ευρώ μειωμένες κατά 2,26%. Σημειώνεται επίσης ότι, ο όγκος των διμερών εμπορικών ανταλλαγών Ελλάδας-Γερμανίας διαμορφώθηκε το 2013 σε 6,3 δισ. ευρώ, έναντι 6,4 δισ. ευρώ το 2012, με τη Γερμανία να κατέχει μερίδιο 8,5% επί του συνολικού εξωτερικού εμπορίου της Ελλάδας, αποτελώντας έναν από τους κύριους εμπορικούς εταίρους της χώρας.
Ο πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Μαΐλλης, σχολιάζοντας τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου για την τόνωση της εξωστρεφούς δράσης ελληνικών επιχειρήσεων, τόνισε ότι «ο φορέας λειτουργεί ως ένας σύγχρονος και αποτελεσματικός μηχανισμός one stop shop για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν διεθνή εμπορική δραστηριότητα στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και μέσω αυτής να αναζητήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε νέες εθνικές αγορές. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία ιδιαίτερης αξίας και σημασίας, για μια χώρα η οποία βιώνει εδώ και χρόνια τις συνέπειες της οικονομικής ύφεσης, για μια πρωτοβουλία η οποία προσφέρει νέες διεξόδους ανάπτυξης με πολλές προοπτικές» τόνισε ο κ. Μαΐλλης.
Σύμφωνα, τέλος, με τον γενικό διευθυντή του Επιμελητηρίου, δρ. Αθανάσιο Κελέμη, έντονο καταγράφεται και φέτος το ενδιαφέρον των ελληνικών επιχειρήσεων για τις εμπορικές εκθέσεις της Γερμανίας. Όπως σημειώνει, σημαντικός ήταν ο αριθμός των εκθετών που συμμετείχαν σε εκθέσεις, οι οποίες ήδη διοργανώθηκαν από την αρχή του χρόνου στη Γερμανία, με βασικότερες την International Green Week Berlin, τη Διεθνή Έκθεση Αρχιτεκτονικής, Δομικών Υλικών και Συστημάτων BAU, τη Διεθνή Έκθεση για φρέσκα Φρούτα και Λαχανικά FRUIT LOGISTICA, τη Spielwarennmesse - Διεθνή Έκθεση Παιχνιδιού της Νυρεμβέργης και την INHORGENTA MUNICH - Διεθνή Έκθεση Αργυροχρυσοχοΐας, Ρολογιών και Πολύτιμων Λίθων του Μονάχου. Έπονται η ITB BERLIN 2015 - Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο, όπου η Ελλάδα αναμένεται να εκπροσωπηθεί από 100 εκθέτες και η ANUGA 2015 - Διεθνής έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Κολωνίας, όπου η Ελλάδα εκτιμάται ότι θα έχει δυναμική παρουσία με 230 εκθέτες.
Στο ίδιο διάστημα, 45.000 Έλληνες...
ενδιαφερόμενοι επισκέφθηκαν τις γερμανικές εκθέσεις, αναζητώντας νέες συνεργασίες.
Το Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο δηλώνει ότι στη διάρκεια της πολυετούς ύφεσης δεν έπαψε στιγμή να λειτουργεί ως δίαυλος επικοινωνίας για τις ελληνικές επιχειρήσεις που ακολουθούν εξωστρεφή πολιτική ανάπτυξης με τη γερμανική αγορά, τη μεγαλύτερη εθνική αγορά της Ευρώπης, αλλά και έναν από τους ισχυρότερους εμπορικούς εταίρους της χώρας, στηρίζοντας εμπράκτως την ελληνική οικονομία.
Υπενθυμίζει ότι μόνο το 2013, οι εξαγωγές της Ελλάδας προς τη Γερμανία ανήλθαν σε 1,8 δισ. ευρώ καταγράφοντας άνοδο κατά 1,67%, αλλά και εξασφαλίζοντας το 6,52% του συνόλου των εξαγωγών της χώρας. Στο ίδιο διάστημα, οι εισαγωγές από τη Γερμανία ανήλθαν σε 4,6 δισ. ευρώ μειωμένες κατά 2,26%. Σημειώνεται επίσης ότι, ο όγκος των διμερών εμπορικών ανταλλαγών Ελλάδας-Γερμανίας διαμορφώθηκε το 2013 σε 6,3 δισ. ευρώ, έναντι 6,4 δισ. ευρώ το 2012, με τη Γερμανία να κατέχει μερίδιο 8,5% επί του συνολικού εξωτερικού εμπορίου της Ελλάδας, αποτελώντας έναν από τους κύριους εμπορικούς εταίρους της χώρας.
Ο πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Μιχάλης Μαΐλλης, σχολιάζοντας τις πρωτοβουλίες του Επιμελητηρίου για την τόνωση της εξωστρεφούς δράσης ελληνικών επιχειρήσεων, τόνισε ότι «ο φορέας λειτουργεί ως ένας σύγχρονος και αποτελεσματικός μηχανισμός one stop shop για όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν διεθνή εμπορική δραστηριότητα στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης και μέσω αυτής να αναζητήσουν ευκαιρίες ανάπτυξης σε νέες εθνικές αγορές. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία ιδιαίτερης αξίας και σημασίας, για μια χώρα η οποία βιώνει εδώ και χρόνια τις συνέπειες της οικονομικής ύφεσης, για μια πρωτοβουλία η οποία προσφέρει νέες διεξόδους ανάπτυξης με πολλές προοπτικές» τόνισε ο κ. Μαΐλλης.
Σύμφωνα, τέλος, με τον γενικό διευθυντή του Επιμελητηρίου, δρ. Αθανάσιο Κελέμη, έντονο καταγράφεται και φέτος το ενδιαφέρον των ελληνικών επιχειρήσεων για τις εμπορικές εκθέσεις της Γερμανίας. Όπως σημειώνει, σημαντικός ήταν ο αριθμός των εκθετών που συμμετείχαν σε εκθέσεις, οι οποίες ήδη διοργανώθηκαν από την αρχή του χρόνου στη Γερμανία, με βασικότερες την International Green Week Berlin, τη Διεθνή Έκθεση Αρχιτεκτονικής, Δομικών Υλικών και Συστημάτων BAU, τη Διεθνή Έκθεση για φρέσκα Φρούτα και Λαχανικά FRUIT LOGISTICA, τη Spielwarennmesse - Διεθνή Έκθεση Παιχνιδιού της Νυρεμβέργης και την INHORGENTA MUNICH - Διεθνή Έκθεση Αργυροχρυσοχοΐας, Ρολογιών και Πολύτιμων Λίθων του Μονάχου. Έπονται η ITB BERLIN 2015 - Διεθνής Έκθεση Τουρισμού στο Βερολίνο, όπου η Ελλάδα αναμένεται να εκπροσωπηθεί από 100 εκθέτες και η ANUGA 2015 - Διεθνής έκθεση Τροφίμων και Ποτών της Κολωνίας, όπου η Ελλάδα εκτιμάται ότι θα έχει δυναμική παρουσία με 230 εκθέτες.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου