Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019

Δέκα ατάκες που δεν πρέπει να πεις ποτέ στο αφεντικό σου!


Στη δουλειά μας πρέπει να είμαστε ο εαυτός μας, αλλά πολλές φορές ίσως όχι και τόσο πολύ. Διότι υπήρχαν, υπάρχουν και θα υπάρχουν πάντα οι στιγμές εκείνες στις οποίες κάτι θα σου πει το αφεντικό σου αλλά εσύ δεν θα πρέπει να απαντήσεις όπως θα μιλούσες σε φίλους σου.
Γενικότερα μην χρησιμοποιήσεις ποτέ ατάκες όπως αυτές του παρακάτω άλμπουμ:








«Και χάρη σου κάνω»

 

«Μα δεν μου είπατε να το κάνω» 

 

«Προτιμώ να μου δώσεις κάτι εύκολο» 

 

«Αυτό θα μας πάρει πολύ χρόνο» 

 

«Δεν θα έπρεπε να είμαι εδώ» 

 

«Το κάνω μόνο για τα λεφτά» 

 

«Αυτό είναι πάρα πολύ δύσκολο» 

 

«Διαφωνώ, αλλά θα το κάνω» 

 

«Δεν έχω άποψη» 

 

«Δεν είναι δουλειά μου αυτό»

 

 

 

 

 

 Aπο: RatPack.gr

 

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

ΛΑΡΚΙΚΑ ΝΕΑ - Οι ειδήσεις σε τίτλους