Κάτι νέο που πρέπει να μάθουν οι κύριοι υπεύθυνοι :
Κόψτε το internet
στους ΑΡΑΧΤΟΥΣ ΤΟΥ ΛΙΜΑΝΙΟΥ δεν το χρειάζονται, έχουμε παράπονα από
τους χειριστές του ΠΟ ότι παράλληλα με
την ζύγιση οι κύριοι είναι ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ και στο
internet ( ξέρετε Facebook, MSN, κουβεντούλα και καμάκι ... ) και
όταν θα γίνει το ΑΤΥΧΗΜΑ τότε θα είστε άξιοι της τύχη σας, εμείς σας το είπαμε
και αμαρτία δεν έχουμε...
